چه نژادهایی برای بچه ها مناسب است؟

10 فروردین 3

چه نژادهایی برای بچه ها مناسب است؟

گربه ها برای زندگی در کنار خانواده های دارای فرزند بسیار مناسب هستند زیرا نگهداری و مراقبت از آنها بسیار آسان است. با این حال، باید با توجه به سبک زندگی خانواده، نژاد مناسب گربه انتخاب شود. مطالعه این مقاله میتواند در انتخاب نژاد مناسب به شما کمک کند.

گربه آبسینیان (Abyssinian)

زندگی با یک گربه آبسینیان هرگز خسته کننده نیست. آنها بسیار پرانرژی، سرگرم کننده و کنجکاو هستند،  و به جز زمان خوردن و خوابیدن همیشه در حال حرکت و جنب و جوش هستند. Abyssinians، ورزشکارانی طبیعی هستند که از ارتفاعات نمی ترسند. بسیار با محبت، وفادار و دوستدار انسانها هستند. این نژاد برای خانواده های دارای فرزند ۶ سال به بالا مناسب است.

گربه بیرمن (Birman)

گربه های بیرمن رنگهای مختلفی دارند. آنها فعال و بازیگوش هستند اما وقتی همراه والدین خود هستند، اغلب ساکت و آرام خواهند شد. بیرمن ها موجودات اجتماعی هستند که با سایر حیوانات خانگی نیز روابط خوبی دارند. آنها باهوش هستند و همین امر موجب میشود که آموزش پذیر باشند. بریمن ها ملایم، صبور و دوست داشتنی هستند و یک انتخاب عالی برای خانواده های دارای فرزند به شمار می آیند.

گربه برمه ای (Burmese)

گربه برمه پر انرژی  است و رفتار دوستانه ای دارد. او بسیار باهوش است و به دنبال همدم و همنشین است و با والدین خود ارتباط بسیار نزدیکی برقرار میکند. شخصیت گربه های برمه ای شبیه به سگها است و آنها موجوداتی بازیگوش و چابک هستند. گربه های برمه ای میتوانند همبازی خوبی برای کودکان باشند.

گربه مین کوون (Maine Coon)

این گربه ها بسیار خوش قلب و مهربان هستند. آنها دوست دارند در اطراف انسانها باشند اما به آنها وابسته نیستند. آنها جثه بزرگی دارند و غولهای مهربان نامیده می شوند زیرا اغلب آرام و بی سر و صدا هستند و با کودکان و سایر حیوانات خانگی به خوبی همراه می شوند. حتی گربه های مسن این نژاد نیز شخصیت دوران کودکی خود را حفظ میکنند.

گربه منکس (Manx)

زندگی همراه با یک گربه منکس هیچ لحظه کسل کننده ای نخواهد داشت! آنها فعال و پر جنب و جوش هستند، شخصیتی شبیه به سگها دارند و از بازی پنهان کردن اسباب بازی ها لذت می برند. شیرین و دوست داشتنی هستند و از بودن در کنار انسان ها لذت می برند. سازگار، آرام و مهربان هستند و برای زندگی با کودکان همراهان شگفت انگیزی محسوب میشوند.

گربه رگدال (Ragdolls)

گربه های رگدال خوش خلق و مهربان هستند. این گربه ها با شخصیتی شبیه به توله سگها، دوست دارند همیشه در کنار خانواده خود باشند.

گربه های پشمالو و دوست داشتنی با خلق و خوی مهربان و وفادار همراهان خوبی برای کودکان هستند. برای انتخاب نژاد مناسب، باید به میزان رفتار دوستانه گربه، سازگاری تا حدودی بازیگوشی او توجه کنید.

منبع:

https://www.petfinder.com

برچسب ها:
اشتراک گذاری